Voorbereiding
Context: Fantasiedieren
Basisplan: Kinderen zien dieren in hun 'kras' tekening
Doelen: Beeldend doel: Dieren zien in de tekening
Technisch doel: Binnen de lijntjes kleuren
Receptie/ oriëntatie
Introduceren: Prenten boek, Elmar de Olifant
Instrueren: Te veel krassen in de tekening.
Er kan niks herkend worden.
Reflectie/ nabeschouwing
Nabespreking: Aan elkaar hun tekening laten zien.
Of ze er iets in herkennen.
Beoordeling: - herkenbaar in de vorm van een dier.
- binnen de lijntjes
- 'potlood'
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVuPXZRIuwPIyDBv7NEBNOnQVAziu3kstsIWhmBpaUgBGL_8swJARZm2Xyw1ulcf9HI7v_HnM_9me-4AiawhcmwFTsV-iuoFM_Xj1wy7y47NDTJ6OeRrDd7PIk9n1XiF-IczTEQv_S9WC5/s320/elmer1.jpg)
Basisplan: Kinderen zien dieren in hun 'kras' tekening
Doelen: Beeldend doel: Dieren zien in de tekening
Technisch doel: Binnen de lijntjes kleuren
Receptie/ oriëntatie
Introduceren: Prenten boek, Elmar de Olifant
Instrueren: Te veel krassen in de tekening.
Er kan niks herkend worden.
Reflectie/ nabeschouwing
Nabespreking: Aan elkaar hun tekening laten zien.
Of ze er iets in herkennen.
Beoordeling: - herkenbaar in de vorm van een dier.
- binnen de lijntjes
- 'potlood'
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgVuPXZRIuwPIyDBv7NEBNOnQVAziu3kstsIWhmBpaUgBGL_8swJARZm2Xyw1ulcf9HI7v_HnM_9me-4AiawhcmwFTsV-iuoFM_Xj1wy7y47NDTJ6OeRrDd7PIk9n1XiF-IczTEQv_S9WC5/s320/elmer1.jpg)
Wij hebben deze les samen gemaakt met Debbie en Dewi, ook uit onze klas 1D.
Feedback:
Feedback:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten